Dostava, vraćanje i privatnost

Dostava i povraćaj robe:

Za sve narudžbe na užoj teritoriji Čacka, Jagodine besplatnu isporuku vrši TANDEM DOO svojim vozilima. U slucaju da isporuku radi „TANDEM“ svi artikli se isporucuju do adrese mesta isporuke. Za narudžbe placene opštom uplatnicom proces isporuke zapocinje po evidentiranju vaše uplate na našem racunu. Ako se adresa isporuke ne nalazi na pomenutim lokacijama, isporuka se vrši kurirskom službom prema priloženom cenovniku.

Kurirska isporuka na teritoriji Srbije:

Isporuka na teritoriji Srbije vrši se kurirskom službom u roku do 7 dana, a troškove isporuke snosi kupac sem ako ne postoje posebni uslovi isporuke (direktan dogovor sa kupcem ili akcija besplatne isporuke robe). Sve porudžbenice dospele radnim danom do 14.30 bice obradene istog dana. Porudžbenice dospele subotom i nedeljom bice obradene u ponedeljak. Sve uplate vidljive na našem racunu do 13.00 radnim danima povlace proces isporuke istoga dana, a one vidljive posle 13.00 povlače proces isporuke sledeceg radnog dana. Uobičajeno vreme isporuke od trenutka evidentiranja vaše uplate na računu preduzeća Tandem doo Čačak je do 3 dana. Zbog mogućnosti da dode do skretanja robe sa rute isporuke ili gubitka robe u transportu (slucaj sa kurirskim službama), navedeno vreme isporuke je 3-7 dana.

Reklamacije i povraćaj robe:

Reklamaciju možete ostvariti u sledećim slučajevima:
1) Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja (nov proizvod) – Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju. Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zameniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2) Reklamacija u garantnom roku – Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliiteta proizvoda. U slučaju neizvršenja ove obaveze, davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zameniti proizvod novim ili vratiti novac.
U tom slučaju, proizvod šaljete u servis isključivo na adresu ovlašćenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašćeni servis proizvod gubi garanciju.
3) Otkazivanje porudžbine
Rok za povraćaj novca i utvrđivanje verodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja robe je 30 dana od prijema robe na servis. Nakon tog maksimalnog roka, ovlašćeni servis za taj proizvod donosi odluku da li će se kupcu dati nov proizvod ili će se izvršiti povraćaj novca.

Da biste ostvarili pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • reklamirani proizvod donesete u servis naznačen na garantnom listu
  • da podnesete na uvid original garantnog lista i fiskalni račun
  • da date opis neispravnosti
  • nakon toga, sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac isključivo dobija od ovlašćenog servisa gde je ostavio proizvod.

Napomena: Preduzeće „Tandem d.o.o. Čačak“ ne snosi odgovornost za memorijske kartice koje ostaju u telefonu, tablet računaru, fotoaparatu… Molim sve kupce pre slanja uređaja na servis da provere i izvade sve dodatne proizvode iz uređaja.

Ogranicenja isporuke robe:

Isporuka robe se vrši iskljucivo na teritoriji Republike Srbije. Isporuka van teritorije Srbije nije moguca.

Povraćaj sredstava

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Tandem DOO Čačak je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, MASTERCARD, DINA, Maestro, Amex metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Privatnost podataka:

Da bismo uspešno obradili Vašu narudžbu potrebni su nam Vaše ime i prezime, adresa, e-mail i telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavestimo o trenutnom statusu narudžbe. U ime preduzeća „Tandem DOO Čačak“ obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge, korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika da mu šaljemo email i sms obaveštenja. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing i sms lista koje koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o kupcima/korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposlenici preduzeća „Tandem DOO Čačak“ odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.Pored navedenih prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili Vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.Obavezujemo se da prikupljene podatke ne koristimo ni u koje druge svrhe.

Saglasnost i promene uslova:

Korišcenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa svim navedenim na ovoj strani. Preduzeće „Tandem DOO Čačak“ se obavezuje da ce se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važece tek nakon objavljivanja na ovoj strani i slanja email obaveštenja svim registrovanim korisnicima.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Tandem DOO Čačak je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, MASTERCARD, DINA, Maestro, Amex metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev
prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Izjava o odricanju od odgovornosti:

Nastojimo da budemo što precizniji u opisu proizvoda, prikazu slika i samih cena, ali ne možemo garantovati da su sve informacije completne i bez grešaka. Slike ne moraju biti 100% identične proizvodima. Svi artikli prikazani na sajtu su deo naše ponude i ne podrazumeva da su dostupni u svakom trenutku. Raspoloživost robe možete proveriti pozivanjem sledećih brojeva telefona: 064-858-0419; 032-325-575; 032-327-465; 032-327-466. Ukoliko primetite greške, molimo Vas da nam se javite.

Hvala na poverenju!